Prawo ubezpieczeń społecznych - Poznań

Zasady Prawa gospodarczego - jakie są Państwa prawa i obowiązki
Prawo gospodarcze Poznań - kompleksowe doradztwo
Prawo gospodarcze - najczęściej spotykane problemy i jak im zapobiegać

Prawo ubezpieczeń społecznych Poznań

Obszary praktyk

Prawo karne i karno-skarbowe

Specjaliści Kancelarii doradzą Państwu zarówno w postępowaniach karnych, wykroczeniowych, jak też karnoskarbowych.
Możliwe jest również zapewnienie obrony i reprezentacji przed organami ścigania, jak i Sądami.

Prawo cywilne

Kancelarie proponują pomoc prawną na kanwie szeroko pojętego prawa cywilnego - w szczególności w zakresie stosunków zobowiązaniowych i prawa rzeczowego, a także ewentualnych postępowań sądowych. Swą pomoc oferujemy również w przedmiocie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych i zadośćuczynień.

Prawo rodzinne i spadkowe

Nasza pomoc w tym zakresie obejmuje m.in. postępowania rozwodowe bądź separacyjne, dochodzenie należności alimentacyjnych, uregulowanie kwestii związanych w władzą rodzicielską i kontaktów z dziećmi, podział majątku wspólnego, rozliczenie związku partnerskiego, jak też sporządzenie testamentów i darowizn, a także prowadzenia postępowań o zachowek, stwierdzenie nabycia spadku i dział spadku.

Prawo administracyjne i budowlane

Prawnicy naszych Kancelarii niosą pomoc przy sporządzaniu odwołań od decyzji i zażaleń od postanowień, a także skarg w postępowaniu sądowoadministracyjnym. w razie zapotrzebowania zapewniają także reprezentację przed organami administracji i Sądami.

Prawo autorskie

Nasi prawnicy pomogą zweryfikować działania i umowy pod kątem regulacji zawartych w ustawach o prawie autorskim, prawie własności przemysłowej, ochronie baz danych oraz nieuczciwej konkurencji. w tym przedmiocie Kancelarie świadczą pomoc poprzez zastępstwo prawne w ewentualnych sporach sądowych.

Prawo ubezpieczeń społecznych

Kancelarie świadczą każdego rodzaju pomoc prawną w relacjach pracodawca - pracownik, zajmując się również sporami powstałymi na tle ubezpieczeń społecznych. w zakres usług wchodzi również reprezentacja w postępowaniach sądowych obejmujących roszczenia wynikające ze stosunku pracy.

Prawo gospodarcze

W tym zakresie świadczeń kancelarii mieści się m.in. kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych, rejestrowanie spółek i innych podmiotów prawa oraz zmian wpisów w rejestrach, sporządzanie umów między przedsiębiorcami, a także wszelkiego rodzaju pomoc w zakresie negocjacji, czy mediacji.

Windykacja należności

Prawnicy Kancelarii specjalizują się w dochodzeniu należności od dłużników. Pomoc obejmuje wytoczenie powództwa, reprezentowanie przed Sądami, jak też wszczęcie i nadzorowanie postępowania egzekucyjnego. Wieloletnie doświadczenie w tego typu sprawach jest gwarantem wysokiej skutecznoci pracowników Kancelarii.

Poznaj naszych specjalistów

W zespole kancelarii znajdują się doświadczeni radcowie prawni oraz adwokat. Odpowiedni warsztat i umiejętności, pozwalają nam z powodzeniem prowadzić najtrudniejsze sprawy.

Nasi specjaliści

Radca prawny Łukasz Poszwiński

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu 2009 roku. Specjalizuje się w prawie cywilnym, gospodarczym, budowlanym a także w postępowaniu cywilnym, w tym w postępowaniu egzekucyjnym. Występuje przed sądami i organami administracji, reprezentując Klientów we wszelkiego rodzaju sprawach.

Adwokat – Karol Zając

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu 2012 roku. Skupia się przede wszystkim na zagadnieniach prawa i postępowania karnego, prawa cywilnego, w tym prawa spadkowego, rodzinnego i pracy oraz prawa administracyjnego.

Radca prawny – Maciej Pogorzelczyk

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu 2012 roku. Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie i postępowaniu cywilnym, prawie gospodarczym, prawie spółek handlowych, oraz prawie upadłościowym i naprawczym.